Click here to make Dynamic Drive your default homepage

Monday, August 02, 2004

Demam!!

demam...ummm...ramai org dah dijangkiti virus demam skarang..memula ipin...ipin demam sejak ari rabu..tp ari rabu tu taklah teruk sgt..tp masa weekend nie ahh virus dia kuat...start ari jumaat n habis ari ahad..ari ni cuma batuk jer...selama tiga ari tu batuk kahak berdarah..padan muka..sapa soh isap rokok tau antibodi kurang.....lepas tu dijangkiti juga oleh dayah..demam jugak...kesian aku tengok..berselubung dengan selimut remy..tp baring di katil ayed mengharapkan ayed demam skali..hahahhaah...si nik ni pulak demam malam jer..kalo malam jer demam...aku pun tak tau apa penyakit betul dia..maybe kene sumpahan kot??haahahah..si ayed baru balik ari ahad..kecoh dengan seluar yg baru dipotong tp senteng..ngada2 sapa soh gi potong seluar...si remy ni sekarang dah maju..dah tak ajak org makan dah sebab dah 'senang'...so terpaksalah kami kadang2 makan sendirian bersama kawan2 yg lain..si d2 ni pulak asyik membuatkan assignment..assignment treasurynya yg tak abih2...aku pun ada kelas esok nie..nanti aku tulis agi...tp semoga rakan2ku cepat sembuh demam....hahahhahah
selamat malam semua........

1 Comments:

Blogger space83 said...

biasa la tu..sesungguhnya sakit itu adalah penghapus dosa..tp kat sini(tempat aku) jarang plk dengar org tgh demam skang nih..

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home