Click here to make Dynamic Drive your default homepage

Sunday, August 01, 2004

Read between the line.....

Manusia diciptakan berpasang-pasangan. Nabi Adam dulu pun boring dok syurga Tuhan bagi Hawa. Utk bercakap dan bermain bersama. Dan sebab Hawa jugak lah diorang dua-dua kena tendang dok kat dunia yang fana ini. Sementelah bermain bersama-sama si Adam dan Hawa maka wujudlah pelbagai bangsa dalam dunia ini. Sampai sekarang dianggarkan 3trillion manusia dalam dunia nih. Sesapa yang cekap bermain akan dikurniakan ramai manusia.Tapi itu bukanlah topik yang hendak diperbincangkan di sini.

Manusia mesti nak berpasang-pasangan. Semua orang tak kira hensem ke tidak cun ke tidak mesti ada desire utk berpasang-pasangan.Anjing pun nak hidup berpasang-pasangan. Perhatikan di sekeliling dunia nih macam-macam jenis couple yang boleh diperati. bagi yang ada rupa just memerlukan sedikit usaha sahaja sudah mencukupi utk mendapatkan yang terbaik.Bukan utk memperlekehkan yang takder rupa. Bagi yang takder rupa memerlukan sedikit usaha yang intensif dan motivasi. Sebut pasal motivasi kat sini just perhatikan senario dalam kampus sudah memadai. Tiung boleh couple dengan manusia bermata sepet begitu juga dengan Nigger.lagi satu motivasi di sini meh kita sebut ramai2 kat sini GADAP...GADAP..GADAP...GADAP ooo GADAP..... eh pinkychick sapa ah.....& teksi Johor mana sahabat kita suka naik?

Akan tetapi......ada sesetengah manusia itu patut bersyukur..bukan jadi macam Encik Syukur yang nak sita booth takder permit kat campus tuh.Ada yang dah dapat yang comey nak yang lagi chomey.Itu semua di back up kan dengan alasan "bukan aku nak dia..dia nak aku" sedarlah wahai manusia...sedarlah....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home