Click here to make Dynamic Drive your default homepage

Wednesday, June 01, 2005

Ceritalah lagi..........

For the 1st time aku berjalan-jalan dan berjumpa dengan beberapa senior dari sekolah aku. Masing-masing dah ada life sendiri. Yang dok kat Mesir & Jordan tak balik2 pun ada... Yang mati kena bakar ngan Pak Arab pun ada tuh aaa gatal kerja kat sana apa kat Malaysia nih dah takder langsung peluang pekerjaan apa??? apa pun jadi Innalillah.........
Alhamdulillah kebanyakan senior aku ramai yang masih mengamalkan gaya hidup sihat tanpa dadah seks bebas etc.... Sampai lah aku di Shah Alam berjumpa dengan seorang senior yang boleh dikatakan ganas dahulu di sekolah....dan dia meluahkan perasaan kekesalan yang teramat sangat kerana tidak sempat membeli album IN-TEAM yang terbaru setelah mendengar nasyid IN-TEAM selepas mendengar pengumuman waktu solat di ERA..Rentak Muzik Terkini... hatiku kegelian ketika itu. setelah bosan di Shah Alam berjalan lagi.....dan sampai di Bangi berjumpalah pula dengan seorang yang berwatak serious yang sering memberikan tazkirah selepas maghrib di sekolah..........dengan semangat dia membawa aku makan di suatu tempat yang tidak ku ketahui namanya..Di situlah dia berpidato betapa susah nya orang yang nak berkahwin semua orang dengar ceramahnya di situ....hatiku marah + kegelian.....

to be continued..........

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

iskkkk3!!!!!


-hamba hutang rm135

4:15 AM  

Post a Comment

<< Home